fredag 1. mai 2009

Bloggbruker - endelig?


Ja, så har jeg altså tatt steget etter mye masing fra De Syv Fjells immigrant og skjønnhet - Nina :) Jeg er herved blogger! Vet ikke om jeg liker det helt enda, det vil vel tiden vise.

For øyeblikket består hverdagen min stort sett av fantastiske Seks Fot Under, eksamensnerver og lesing. Burde vel strengt tatt lest til eksamen siden det faktisk er 20 dager til i dag, men valget falt heller på Stieg Larssons "Menn som hater kvinner". På to dager har jeg pløyd meg gjennom nøyaktig 363 siders særdeles brilliant lesning og, med fare for å overdrive klisjéene her i mitt første innlegg på en forhåpentligvis fremtidig betydningsfull og seriøs blogg, klarer jeg altså ikke å legge fra meg boken for noe annet enn å trippe bort til kjøkkenskapet eller wc.

Om ikke så altfor lenge skal jeg få lagt ut noen bilder fra min travle og innholdsrike hverdag, det blir spennende. Frem til da sier jeg takk for meg og puster lettet ut etter første utkast fra Tines spennende liv - 2 be continued! :)

2 kommentarer:

  1. Fabelaktig! *jubel* Hjertelig velkommen til bloggverden,Tine. Dette var kjekt :D

    SvarSlett

NOEN GRUNNER TIL AT FORMER OG CELLULITTER ER KJEKT Å HA :)