tirsdag 12. mai 2009

Trondhjæm :)

No e æ altså i Trondhjæm da sjøh, her e det bra fint jah! Må finpusse den dialekta litt tror jeg. Kom hit i går etter en 12,5t laaang togtur - tok veldig på det. Har sett på 3 leiligheter til nå, og skal se på mange flere etterhvert. noen er fine, andre stygge - det de har til felles alle sammen er at de er skremmende dyre! :( Får se om jeg klarer å finne frem noen som jeg har råd til, håper det!

Har jo selvfølgelig tatt litt bilder. Er kanskje litt merkelig, men var inne på en bar og ble helt forelska i doene der! Var to doer til med forskjellig tema på de også, men ble litt redd for at noen skulle komme inn og se at jeg stod og tok bilder inne på do, hadde jo kanskje sett litt weirdo ut ;)

Haha, fikk forresten min aller første bot i dag! Boten var på 500,- fordi jeg hadde parkert på en handicap-plass. Så ikke at det var handicap engang, må innrømme at jeg var ganske så skamfull da jeg så den gule lappen på frontruta. rev den med meg og kjørte fortere enn svint vekk fra området. Håpte ikke for mange så meg, hehe.

Masse kjærleik til dere alle sammen!



2 kommentarer:

  1. Doene var kjempe kule!! :) Du satt dere hele kvelden da eller? hehe..
    Utrolig bittert med den boten da.. Men bil? Hvor kom bilen ifra? Tok ikke du tog... Æ Skjønnår ikke.. :)

    Håper du finner deg en smekker leilighet da bolli! Som ikke er alt for dyr.. Hvor lenge blir du der?
    PS. Jeg synes du er ganske flink på dialekta allerede! Like god som du er på Kristiansands! :)

    SvarSlett
  2. Æ skjønnår ikke heller det med den bilen. Du må utdype,Tine! :)

    Så gøy da, med trondheimstur. Det er fint der:) Nesten like fint som i Bergen. Og garantert mye dyrere enn her ;) Kom til bæærgen,Tinææ!

    Hvem bor du hos i trondheim da? :) Klem

    SvarSlett

NOEN GRUNNER TIL AT FORMER OG CELLULITTER ER KJEKT Å HA :)