mandag 9. november 2009

Ønskeliste :)

Det er jo slettes ikke lenge til jul :) Har begynt å tenke på julegaver, og tror de fleste mine blir hjemmelaget. Hver morgen jeg våkner kikker jeg spent ut gjennom gardinene for å se om snøen har kommet, begynner å krible av julestemning nederst i magen, hihi.
Tenkte jeg skulle være en knupp å legge ut liste på nettet i år, tenker julenissen får nok i postkassa si :) Noen av julegavene er nok litt i dyreste laget - meeen det heter jo ikke ønskeliste for ingenting :P Føler jeg har vært fantastisk snill i år, så her er altså min ønskeliste:


- Sjokolaaade
- Strykejern
- Symaskin
- Kjøttkniv
- Kaffe
- Gavekort Dromedar
- Gavekort XXL
- Snille venner
- Snill familie
- Hjemmelagde grytekluter
- Besøk av Charlotte <3
- Hjemmelaget stæsj
- Sjokolade :)
- Flaxlodd
- Blomster
- Masse kommentarer på bloggen :)

- Ting til bomullsdotten:
  • Tøy "bur" til valp
  • Seng
  • Furminator (Hihi)
  • Turid Rugaas sine bøker
  • Biteleke
  • Hair Magnet
  • Kanskje ørevarmere og solbriller til vinteren?
  • Gavekort på besøk m/hund for sosialisering :)
  • Med mer!
Lover en oppdatert liste når snøen kommer! Tror dette får holde for denne gang.

































God Jul på forhånd alle i hop!



4 kommentarer:

  1. Det var jo veldig lurt Tinemor:) Tror jeg skal følge ditt eksempel der. :D Fin layout du har fått også.. Jeg skifter i hytt og pine, er liksom alltid NOE som blir feil.. hehe..
    Suss til deg <3

    SvarSlett
  2. Takk for det potti mi :) Fant ut at det var på tide å skifte - den forrige ble litt blass og kjedelig. Rødt for jula vettu :)

    SvarSlett
  3. Fin ønskeliste! Jeg må også huske å føre opp sjokolade på min :)

    SvarSlett
  4. Ja, her er det også rom for sjokolade på ønskelista:)

    SvarSlett

NOEN GRUNNER TIL AT FORMER OG CELLULITTER ER KJEKT Å HA :)